Super krafter

fick jag efter dagen bikiniprovning så bröst
o axelpasset gick strålande idag!
Det blev lite "jäklar i namma" i huvudet så
ett mespass blev det inte idag.
Slänger in en bild på hur mina axlar såg ut förra våren:

Lite ribbor o ådror var det då!
Nu e dom runda o goá istället :)

Nu dax att linda badage om min älskling som fått
en rejäl bristning i baksida lår efter fotbollen :(
Först o främst på plats är det ju kyla som gäller.
Men nu blir det ett hårt tryck på låret som stoppar
blödningen o minskar svullnaden. Sedan ska det vara högläge
med benet för att motverka vätskeansamling.
Sen är det förstås den tråkiga VILAN som gäller framöver.
Efter några dagar blir det jag som får ställa upp
o massera för att minska ärrbildningen o för att
få igång blodcirkulationen för en snabbare läkning.
Så nu vet ni vad ni ska göra om ni
får en bristning ;)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0