Vet ni vad som finns...

i min mage nu?

Näääää, det var inte bebisen jag syftade på.
Utan den här:

ÅRETS FÖRSTA SEMLA!!!!
Men eftersom jag inte diggar mandelmassa så
blev det en med vaniljkräm.
MMMmmm...

Imorgon bitti ska vi åka till Linköping för
3D ultraljud. Där kommer vi få reda på om
det e en pojke eller flicka :)

Vi får även med oss en DVD-film i 3D på
den lilla krabaten som vi kan titta på.
Sedan är det bara att börja shoppa loss när
vi vet om vi ska köpa blått eller rosa :)

På kvällen väntar ett härligt ryggpass på gymet.
Ska bli skönt att bränna bort lite grädde
från semlan :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Misen

Åhh! Så spännande. Snopp eller muff spelar ju ingen roll egentligen men av praktiska skäl är det ju suveränt. Lycka till och ha nu en underbar semester!! KRAM och hälsa mannen.

2011-02-25 @ 08:30:41
Postat av: Elin

Åh vad spännande! Tänker ni berätta sen eller kommer ni hålla det hemligt?



Kram

2011-02-25 @ 12:18:35
Postat av: linnea

Du är så fin min lilla polla.. du gör bra reklam till att skaffa bäbis =) om man få se så där fin ut o må så där bra så kan jag kanske tänka mig en också i framtiden ;-)

2011-02-26 @ 13:25:50
Postat av: Nina

M: Det blev en "dosa"!!! ;) Ja nu blir det lättare att handla, så shoppingen är nu igång :)Kram på`re

E: Inga hemligheter längre ;)

L: Tack snälla! Du kommer ju vara världens "fittaste" (ha h ha!) mamma så det e bara att sätta igång! ;)

2011-02-27 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0