Denna dikt...

fick mig både att gråta o skratta på samma gång
som jag fick av älsklingen:

Idag är det ingen vanlig dag,

för det är MILF:en´s födelsedag!


Du är min pärla, du är min skatt,

du ger mig glädje, du ger mig skratt!


Du betyder så himla mycke,

mer än en resa eller smycke!


Men vill ändå visa min uppskattning på

något sätt,

därför ger jag dig här en flygbiljett!


En sista gång till varmare breddgrader,

innan du och jag blir mor och fader!


Glöm ej bort att DU alltid är vacker,

så låt inte magen ge dig panikattacker!


Du är och kommer alltid vara en supermodell,

så låt mig därför även bjuda på hotell!


Låt detta bli vår allra bästa semester,

för till midsommar börjar nya tester!


Så älskling…släck vår kandelaber

nu drar vi till Dubai o skrattar åt araber!!!

Ha ha ha!

Ska rama in denna dikt för den var ju

så jäkla bra!!! Stackarn hade ju suttit i

flera timmar o knåpat ihop den :)

Jag bara ler....


Kommentarer
Postat av: Millan

Helt otroligt underbar!!! Vilka talanger han sitter på den där Tobz. 5 toast av 5 möjliga!!!!!

2011-01-19 @ 22:38:43
Postat av: Angela

Verkligen charmigt gjort :)

Jätteglad för er skull Nina,du kommer bli världens bästa mamma :)

kram

2011-01-20 @ 09:49:41
URL: http://strangelittleme.blogg.se/
Postat av: Nora

hahaha, skit bra ju! :D

2011-01-21 @ 00:03:13
Postat av: Nina

M: ja visst e han go!

Kusin: Tack kära kusse :)Hälsa "Zacke" o ge honom en kram från oss! :)

2011-01-23 @ 17:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0