Det var inte igår

som man satt på en motionscykel o
trampade så att låren o asset höll på att brinna upp!

Shit vad min kondis är dålig just nu!
Tror att jag har kört ett konditionspass sedan
sensommaren....ooops!
Men idag efter mitt rygg o axelpass hade
jag 20 min över så då hoppade jag upp på
denna skönhet:

Lite svaller o mode så rann tiden iväg .

Det blev några annorlunda övningar idag som
jag inte kört på länge.
Bland annat bred rodd:

för att jobba lite mera med baksida
axlar. Även enhands rodd stod på schemat:

Och drag med rep för baksida axlar:

Sedan körde jag de vanliga övningarna latsdrag o
smal rodd.
Ett bra pass som nu ska avslutas med ett skönt bad!

In my dreams....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0