Idag e det ingen vanlig dag...

för det är min alldeles egen 30 års dag!!!
Ja nu jäklar har jag passerat 30-års strecket...
o det känns faktiskt skönt :)
Har haft ångest sedan jag fyllde 25, men nu e
det gjort så jag kan sluta bli kallsvettig o få
panikattack så fort jag hör siffran 30 ;)

I helgen var det ombytta roller.
Älsklingen överraskade mig efter jobbet med
tända ljus o helkropps massage o sedan fick
jag order att byta om o hoppa in i bilen.
På parkeringen hoppade dessa 2 sötnosar in i bilen:

Och sen kom dessa gullungar o mötte oss:

Så det blev restaurangbesök med jätte god mat
o härligt sällskap:


Sedan drog dom med mig på bio:

Hemma väntade sedan en fotmassage:

o där stupade jag till sömns... :)

Eftersom jag bara önskar mig bidrag till mitt
30-års kalas av alla vänner o släkt så
blir det inga hårda paket i år.
Men Millan o Danne kunde ju inte låta bli
så av dom fick jag upplevelser i Dubai när vi åker:

Perfekt! Det blir nog jeep-safari i öknen eller
något annat skoj :)

Idag vaknade jag av en härlig skönsång av
min älskling! Det blev paket på sängen:

Resan till Dubai är betald o klar av min babe!!!!
Herre jävlar vad glad jag blev!
Det var en av dom bästa dikterna jag läst på
baksidan av detta kollage som jag kommer visa imorgon.
Garvade o tjöt på samma gång :)
Ja nu jäklar har han satt ribban till hans 30-års pressent ;)

Sedan bjöd han mig på frukost på Bagarboden:


En super bra start på denna dag som
30-åring!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0