Jag ger mig inte!

Idag blev det lite kondition igen :)
Det är ju så skönt att få svettas o få upp
pulsen lite efter styrkepasset. Så nu har jag
bestämt att ett 15 min pass efter styrkan ska läggas in :)
Idag blev trampmaskin i 20 min framör tv:n, perfekt!:

Och jag var ju inte ensam som ni ser. Tror hela
stan har nyårslöfte om att komma iform ;)

Idag var det armar på schemat. Det blev:
* Biceps curl med stång
*Biceps curl med hantlar
*Triceps rep ö.huvud
*Triceps puschdowns
*Dipsmaskin

Stod o pumpade biceps med hantlarna o tittade
på sidan i spegeln för att se hur armarna såg ut.
Men jag började att garva istället då det enda jag
såg var magen som stod rätt ut.
Ha ha ha!
Ser ju rätt så roligt ut när jag står där o
pumpar för fullt :)
Undrar hur det kommer se ut i 8:e månaden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0