Skitpass i söndags

vände till ett toppenpass idag och
ingen var väl gladare än jag:

Skulle köra ben igår men det gick inte
riktigt som jag tänkt mig.
Började att försöka köra knäböj. Men eftersom
ledbrosk o ligamnet mjukas upp när man är
gravid så kändes hela bäckenet helt
ostabilt så det var bara o glömma.
Gick vidare till hacklift men samma sak där.
La mig i liggande benpressen då man inte
får belastning uppifrån o tänkte att
den måste ju gå. Men icke!
Då pressades hela magen ihop i slutläget så
det gjorde ont. Skit sur blev jag o gick till sist
in till en annan liggande benpress som jag till slut
kunde köra någelunda. Fick inte göra direkt djupa böj
utan typ halvor. Blä! Vad tråkigt det var att bara
kuna köra halvdant!!!
Så innan jag gick från gymet gjorde jag så här:


Sedan räddade dessa 2 min kväll:

Elin o Mattias som bott i L.A några år har
ju flyttat hem igen så vi åt god mat o
tjattrade o skrattade hela kvällen :)
Helstekt oxfilé på en söndag är väl inte fel:


Och idag var turen på min sida när jag
tränade. Det var dax för rygg o baksida axlar som
jag kunde köra för fullt o hårt utan problem :)
Bra start på denna vecka!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0