Solen skiner, fåglarna...

kvittrar, snön är borta från gågatan,
våren känns nära, det är söndag

OCH
JAG HAR SKIT ONT I HALSEN O
JOBBAR DESSUTOM!!!

Men efter en timme på jobbet med party-
skivan på högsta volym, 2 koppar kaffe o
en rolig crazy kund som jag hjälpte som bytte om
mitt i butiken tills han stod i bara kalsoner och så
dagens avslut med taccos som stod serverad på bordet när
jag kom hem gjorde att dagen vände till en bra dag:)


Typ så här sprang kunden runt i butiken o jag
försökte hålla god min o vara professionell medans
jag höll på att dö av garv inombords o kunder som stirrade
o undrade vad fasiken vi höll på med!!!?

Efter att jag stylat honom så gick han mot utgången
i ny kostym, ny skjorta.....o barfota!!!
Så jag fick skrika efter honom:
- Men skorna då! Du måste ju ha skor...
Och där kunde jag inte hålla mig längre, ha ha ha!
Fick guida honom till skobutiken så han fick tag
i HELA sin outfit till slut :)

Igår kväll blev det Olearys med Emma, Nora K
och Sara:
(gamla bilder)




Efter 2 dagars vila från gymet, fullproppad
med vitamintabletter, god mat o en
sovmorgon på detta så hoppas jag att jag
mår toppen imorgon!

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0