HELGEN I BILDER

Ja, även denna helg har jag haft fullt upp!
Men jag har ju hellre 100 saker att göra än inget alls :)
Millan fyllde år så det firades i lördags

På söndagen var det poolparty

Ibland e det bra att ha en STOR mage

Därefter blev det fest i slottsparken i Finspång med 10.000 andra
partyprissar. Det blev picknick i det gröna

Självaste Lasse Berghagen bjöd till allsång

När Joacim Cans i Hammerfall sjöng "Hearts on fire" kunde jag
inte sitta stilla!

Även Kate Ryan o EMD var där o några andra artister som
Sahara hotnights och norska Stella Mwangi

Fullt ös var det och vi hade skit skoj!
Måndagen bjöd på latande i solen o nya naglar

På kvällen blev det picknick på Ramboberget


Släpade med Millan o Danne upp oxå. Både jag o Millan
e ju höggravida så det var ett projekt att ta sig upp,
men det gick :)
Nu vet ni vad jag har haft för mig denna helg.
Tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0