I HAVE 2 BIG

melonas ananas:

Mooooaahhaaahaa!

Idag blev det jag o hackliften på gymet:

Var inte alls laddad idag. Börjar få ont i halsen
så det blev ett lätt pass bara för att få
lite cirkulation. Knäböj, benspark och hakliften
på väldigt lätta vikter fick bli mitt pass idag.
Efter träningen severades det annanas o glass
till min onda hals:

En glass att rekommendera som jag nämt
tidigare är den här:

Den smakar inte så mycket grädde o så
innehåller den endast 5% fett.
Så här kan man sleva i sig glass utan att
kalorierna rusar iväg för den som vill hålla vikten.
Jag som älskar cheescake gjorde en
variant igår på denna glass.
Kolla på nästa inlägg så får ni något att bli
sugna på ;) Där kommer receptet på min lite
nyttigare variant av cheescake!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0