MIN BABYSHOWER

Huset var fullt med babypynt

JÄTTE GODA o FINA cupcakes!!! Smaker: Citron med 2 smaskiga
glacyrer, bananchoklad med strössel o dumle med nötter

Här ska det svullas!

En massa paket! Här e några av dom

Fina paket, här med en rosa prinsesskrona på

Blöjtårta

Hur stor e Ninas mage egentligen?
Tjejorna fick ett snöre att gissa med

Bruttorna designade en babybody o ett
mammalinne till oss under kvällen


Det blev även en frågesport till mig med babyfrågor,
vilket jag INTE hade alla rätt på ;)
Därefter avslutade vi kvällen med grillning i Åselstad hemma hos
Erika o Danne.

TACK ALLA NI SOM TOG ER TID ATT KOMMA
PÅ MIN BABYSHOWER!
Och TACK SNÄLLA för ALLA fina paket som vi fick.
Jag uppskattade det VÄLDIGT MYCKET trots att
jag sa att jag absolut inte ville ha någon ;)
Ett STORT fång med rosor till Elin o Millan som lagt
ner ett sådant stort engagemang o tid för att fixa allt!
Det värmer...
Kramar



Kommentarer
Postat av: nina

va gulligt! Kul med vänner som överraskar :)

2011-06-04 @ 21:35:45
URL: http://ninagardstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0