SKANSEN O GRÖNAN

blev det idag då svärföräldrarna frågade
om vi ville hänga på. Strålande sol o 25 grader
varmt kunde ju inte heller gjort dagen bättre!

Själv fick jag inte åka något som höggravid så det
blev lustigahuset o skrattkammaren för min del :)
Men dessa två åkte för fullt




Såg sjukt roligt ut! Får vänta tills nästa år...
Och här ser ni två lyckliga godis vinnare:

Faan, jag vinner ju aldrig på dessa chokladhjul!!! :(
Men som tur e har jag snälla svärföräldrar som delade med
sig av vinsten :)
Tänk om jag hade dessa låååånga ben:

En riktigt rolig o härlig dag var det i storstan :)

Efter att ha suttit i bilen hem o slöat till så
blev det en powerwalk i skogen. Det räckte
ju inte riktigt med 7 timmars gåing i Stockholm lixom ;)
Sedan avslutade vi kvällen med att tända grillen.
Det blev fläskfilé, sallad o färskpotatis:


Nu ska jag tigga fotmassage av älsklingen :)
Tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0