SURPRICE!!!

igår blev det ingen träning som det var planerat.
Utan bruttorna hade ordnat en

Det blev cupcakes, lekar, frågesport,
presenter m.m.
Hela huset var pyntat i babytecken o jag blev
sååååå glad. Även om jag sagt att jag INTE ville
ha någon :)
TACK SNÄLLA ALLA NI!!!
Bilder kommer imorgon då jag har mer tid att skriva.

Idag e det sista dagen på MQ, sen går jag
på mammaledighet i 1,2 år!!!
Känns ju jätte lustigt.

Vi ska hem till chefen efter jobbet o fira
med grillbuffé o partaj :)

Ha en bra dag, för det har iallafall JAG!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysigt att va mammaledig! men bara ett 1/2 år? ska Tobbe ta resten eller?

2011-06-03 @ 21:51:45
Postat av: Nina

L: 1 år o 2 månader :)

2011-06-04 @ 13:42:36
URL: http://ninatraining.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okey... Men ska du lämna på dagis så tidigt :-(

Det är inte bra att lämna för tidigt... Tänk på det.... Stackars dom små!!!!!

2011-06-04 @ 15:47:24
Postat av: Nina

L: inskolning brukar vara king 1 års ålder så det e helt normalt :)

2011-06-04 @ 22:21:15
URL: http://ninatraining.blogg.se/
Postat av: Linnea

Brukar???? Det beror på föräldrarna hur länge dom vill va hemma med sina barn, men vissa tycker det är viktigare att andra uppfostrar deras barn... Man skaffar barn för att man själv ska ta hand om dom , inte andra....

Men eran ekonomi kanske inte räcker till, så ni måste jobba så mycket...

2011-06-05 @ 07:22:26
Postat av: Nina

L: Min mamma har varit dagmamma/dagisfröken i 45 år och det absolut vanligaste är att föräldrarna börjar lämna sina barn mellan 1 år och 1 1/2 års ålder. Så jag följer majoriteten o ser inget konstigt i det. Dagis främjar barns språk o utveckling jätte mycket enligt forskningar. Tittar man på en del andra länder så börjar barnen på dagis tidigare än 12 månader. Allt e ju upp till var och en, och jag ser inget konstigt i att barn börjar på dagis vid 1 års ålder eller vid 2 års ålder. Ha en bra dag!

2011-06-07 @ 14:46:01
Postat av: Linnea

2års ålder tycker jag mer är rimligt... Men alla gör som dom vill...

Lycka till med allt :-)

2011-06-07 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0