TRÄNAD O KLAR

för denna vecka!
Kom precis hem ifrån mitt rygg o bak-
sida axelpass. Det var svettigt värre på gymet
kan jag lova. Det är ju sååå himmla kvavt ute nu.
Då gäller det att fylla på med vatten ordentligt,
särskilt som gravid. Varför då? Jo, för du svettas mera
som gravid då kroppen skyddar barnet mot värmen o
för att du har en ökad kroppstemeratur.
Men även om man inte är på smällen är det viktigt
att dricka då du tränar. Vätskeförlust försämrar din prestation,
och det vill vi ju inte.

Igår var det riktigt klibbigt då jag gick min powerwalk i
den fuktiga värmen. Först kom Alexis å sedan jag ;)

Ha ha ha!
Fick ju som väntat träningsvärk i både ben o
rumpa efter tisdagens pass.  Därför var det
riktigt skönt att få igång lite blodgenomströmmning i benen.
På förmiddagen blev det ett bröst o axelpass efter att
vi ätit frukost på

Kan verkligen rekomnendera deras surdegs-
baguette med ost o skinka som jag åt.
MMMmmm...
Tack älskling för frullen
Det blev en bra laddning inför träningspasset ;)
Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0