Denna underbara dag

tillbringar jag i Linköping :)
Först blev det shopping i vårsolen, HÄRLIGT!
Glada människor satt på uteserveringarna med
solglasögonen på o njöt :)
Själv blev det mest inomhus för min del då jag
letade kläder. Snodde lite tips från denna sköna tjej:
majatanna.blogg.se/
Så det blev samma linne fast andra färger:

Snyggt att stoppa in i mina skinnbyxor o shorts i vår.
Dessa ringar från MQ åkte oxå ner i shoppingbagen:

Samt dessa mjukisshorts som inte stramar åt om
min gravidmage ;)

Sedan var jag oxå bara tvungen att ta en promenad
i solskenet o suga i sig lite D-vitamin.
Varför är D-vitamin bra för då? Jo det ska jag berätta i
nästa inlägg.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0