KOLHYDRATLADDA

Fredagskvällen gick i kolhydraternas tecken :)

Gravida ska ju inte äta lagrade ostar så det fick bli
baguette med hushållsost och olivröra:

Lite godis i form av kolor slank ju oxå ner:

Jag kände att jag var värd det efter träningspasset utan
sömn natten till igår. Jag har ju en liten "krabat" i magen
som trycker på lungorna så att man inte kan andas när man
ligger ner. Sen får man springa upp o pee-pee varannan timme då
den även trycker på blåsan. Och inte nog med det så var det
boxningsfajt i magen mellan 02:00-04:00!!!
Ghaaaaaa!!! Blir ju snart galen! Det var väl sådär 6 månader
sedan som jag fick sova en HEL natt!

Men jag trotsade tröttheten o tänkte att
"Jag ska INTE ge mig"! Och jag är glad att jag slet på
mig träningskläderna efter jobbet o  gick till gymet för
väl där blev jag ju pigg av alla endorfiner :)

Så efter träningen sjönk jag ner i soffan o moffade
i mig allt gott!
Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah du är sååå söt med din stora mage som står rätt ut på din lilla kropp :') så fin!

2011-05-30 @ 20:09:58
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha ha! Tack! :) Ja, den står verkligen rakt ut! Men snart ska den bli platt igen ;) Ha det bäst!

2011-06-02 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0