NU E DET DAX

att dra med Alexis till gymet o pumpa ben o rumpa!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: nina

Tycker det är grymt att du lyckas/orkar hålla kroppen i from trots den lille där inne :)

2011-05-16 @ 21:57:50
URL: http://ninagardstrom.wordpress.com
Postat av: Nina

Ja, det e kämpigare en vad det ser ut! Men envis som jag är har det blivit 5-7 pass i veckan med styrka o kondition o en jäkla envishet att fortsätta att äta bra mat. Suget på onyttigheter fanns ju redan innan jag blev gravid men nu e det ännu värre! Ha ha! Vägrar att bli en soffpotatis med joggingbyxor på dygnet runt. Så här försöker jag att piffa till mig så gott det går, så att JAG ska må bra. Ha det toppen bruttan! Kramar

2011-05-17 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0